איך בוחרים שערי בטיחות

כפי שתוכלו לראות באתר של חברתנו, שערי בטיחות מהווים עולם ומלואו של אפשרויות מבחינת חומרים, צורות סגירה ופתיחה, עיצובים, גוונים, גדלים וגם מחירים. המבחר העשיר המוצע באתר שלנו מאפשר לכל אחד למצוא שער בטיחות המתאים לביתו או לצהרון, לגן ילדים וכדומה. יחד עם זאת, השאלה היא כיצד בוחרים שערי בטיחות לילדים המתאימים במדויק לצרכיכם מתוך ההיצע הקיים באתר. בדיוק למען מטרה זו אנו מפרטים לגבי כל מוצר את חומריו וגדליו, את שימושיו ויתרונותיו, לצד תמונה ברורה. גם הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לגבי בחירה נכונה של שער בטיחות לילדים. ובכל מקרה, כדאי להמשיך ולקרוא את המאמר הבא שנותן מידע בנושא.

הפרמטרים שכדאי להתחשב בהם

אם כן, בבחירת שערי בטיחות לתינוק או לילד כדאי להביא בחשבון מספר היבטים. ראשית, יש להגדיר מסגרת תקציב לקניית השער, שכן כפי שתוכלו לראות קיימים פערים של מאות שקלים בין המוצרים השונים. שנית, יש להגדיר מהי בדיוק המטרה שאמור השער לשרת בבית, למשל לחסום יציאה לחצר, לחסום כניסה לחדר מסוים שלא מעוניינים שהילד ייכנס לתוכו, לחסום כניסה אל המדרגות מלמטה או מלמעלה, או לעבור אל ומכל מתחום אחר. לאחר שהבנתם מהו המקום שבו השער עתיד לעמוד, יש להבין מהו גודל הפתח ובאתר שלנו תמצאו מאמר מקיף בנושא חישוב שטחי מפתחים.

כמו כן, יש לקנות שערי בטיחות ילדים רק מחברות רציניות ומוכרות אשר מתמחות ספציפית בפתרונות בטיחות לבית ולמוסדות חינוך, כדי להבטיח רמה גבוהה של עמידות ואמינות. כדאי לעיין בתמונות ובסרטונים של השער כדי להבין היטב את תפקודו והתקנתו. כדאי גם לשים לב לעיצובו של השער מבחינת חומרים כגון פלסטיק, מתכת ועץ, וכן הגוונים שלו כך שיתאים לעיצוב הבית שלכם. מעבר לכך, כדאי להכיר את סוגי השערים השונים וצורות התקנתם ופתיחתם ולבחור באחד שמתאים לצרכיכם.

סוגים שונים של שערי בטיחות לילדים

כאמור, שערי בטיחות לילדים מגיעים בשלל סוגים ותצורות. כך למשל, שערים על בסיס ציר מאפשרים התקנה במספר זוויות מול קירות, אך מחייבים שימוש בברגים. מאידך, שערי לחץ אינם מצריכים לרוב קדיחה אל הקיר, ואילו שערי מחסום ניתנים לפתיחה מהירה. יש לנו גם שערים העשויים ממספר צלעות שמתאימים במיוחד לפתחים רחבים וגם ניתנים להרחבות, אך קחו בחשבון שהם נוטים לעלות יותר וגם צריך להוסיף כסף על הארכות. ולבסוף, שערי אקורדיון מאפשרים התקנה במספר זוויות ויכולים להתאים גם לפתחים די גדולים, עם התקנה קלה בעזרת ברגים.

לפרטים נוספים על שערים ובחירתם הנכונה הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי שלנו, וכמו כן להתרשמות מהשערים המוצעים באתר ולביצוע הזמנות אונליין – לחצו כאן.