51L+ktcJnzL

שערים לגני ילדים

שער בטיחות בגן ילדים

יצירת סביבה בטוחה בגן ילדים היא אבן יסוד להתנהלות תקינה לאורך השנה ולקבלת אישורי ההפעלה של המוסד. בטיחות זו מורכבת משורה ארוכה של אלמנטים, החל בתדריכים לצוותים ועד לציוד ומוצרים כגון מונעי טריקות לדלתות, כיסויי בטיחות לעמודים, וכן תחזוקה נאותה של מתקני החצר. אחד האלמנטים הללו הינו שער בטיחות בגן המאפשר לסגור וליצור מתחמים לשהיית הילדים ולמניעת יציאתם וכניסתם.

חברתנו אמונה על ייבוא ושיווק פתרונות בטיחות לבתים פרטיים ולמוסדות חינוך, כולל לגני ילדים. בין היתר אנו משמשים כיבואנים בלעדיים של המותג האמריקאי CARDINAL GATES, הנחשבת למובילה בתחומה. שערים לגני ילדים ולבתים פרטיים שאנו מספקים הם היחידים בישראל העשויים מאלומיניום, חומר חזק מאוד וקל משקל, אמין ואינו מחליד. לכן, שערים אלו מצטיינים בפשטות הפעלה ובעמידות לאורך זמן, תוך עמידה בתקנים הרלוונטיים כולל התקן המחמיר של ארגון JUVENIL. חשוב להדגיש כי בתחום זה של שערי בטיחות לגני ילדים קיימים מוצרים רבים, ואנשי המקצוע שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם על מנת לייעץ בבחירת השער המתאים ביותר לצרכי הגן.

 

תפקידם של שערי הבטיחות בגן

שערים לגני ילדים כפי שחברתנו מספקת יכולים לשמש למגוון מטרות, כאשר לכל שער יש מימדים ואפשרויות שונות. כך לדוגמא, שער בטיחות בגן יכול לשמש למניעת גישה זמנית או קבועה מילדים לכניסה למתחמים מסוימים, כגון המטבח, חדר מחסן או מדרגות. הם גם יכולים לשמש למטרה הפוכה, כלומר להשאיר את הילדים באזור מסוים של פעילות מבלי שיעברו למתחם אחר ללא השגחה, למשל להשאירם בחצר. כמו כן, ישנם שערים מודולאריים עם מספר צלעות ודלת, המאפשרים למעשה ליצור מתחם חדש העומד בפני עצמו, בו הילדים יכולים לשחק ולשהות מבלי לעבור לאזורים אחרים – למשל בעת ניקיון, בזמן מיעוט של גננות וסייעות בגן, לצורך "הפרדת כוחות" וכן הלאה.

 

סוגים שונים של שערים

כאמור, באתר שלנו תוכלו להתרשם מקשת רחבה של שערי בטיחות המתאימים גם לגני ילדים, בשלל גדלים, תצורות, אפשרויות וחומרים. דוגמא אחת מיני רבות הינו שער SH1 ללא קדיחה ומוגבה, המתאים למקומות שבהם אי אפשר לקדוח בקירות. זהו שער מותאם למקומות שיש בהם תנועה מרובה, והינו קל מאוד לתפעול של מבוגרים באמצעות מנגנון ייחודי לפתיחה ביד אחת. לאחר שהשער נפתח הוא חוזר וננעל באופן אוטומאטי.

דוגמא נוספת היא שער לפתחים רחבים dream baby שלמעשה מהווה מתחמון מודולארי המורכב מחמש צלעות ודלת מרכזית אחת, ולכן ניתן להתאימו לקשת רחבה של צרכים. זהו שער ללא פירוק מהיר שאפשר להוסיף אליו מספר בלתי מוגבל של הארכות, והוא בהחלט מתאים לצורך סגירה של אזורי משחק ופעילות לילדים. יש לציין כי עבור כל השערים שלנו אנו מספקים אחריות של 3 שנים, וניתן לקבלם לכתובת המבוקשת תוך 4 ימי עסקים. כמו כן, במידת הצורך נשמח להמליץ לכם על מתקין מקצועי וזמין המבצע את מלאכתו במחירים הוגנים.

 

לפרטים נוספים אודות שערים לגני ילדים, לקבלת הכוונה מקצועית בנושא, להזמנת מוצרים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, פנו אל חברת "מה שבטוח" – פתרונות לסביבה בטוחה – בטלפון 052-3301845.