004-2.jpg

פסי נגישות למדרגות

תכליתם של פסי אזהרה במדרגות

חברתנו מציעה קשת רחבה של פתרונות בטיחות המתאימים לבתים פרטיים, לגני ילדים, פעוטונים ומוסדות נוספים. מדובר במוצרים שאנו מייבאים ממיטב היצרנים, העומדים בתקנים הנדרשים ומאפשרים לייצר סביבה בטוחה – במיוחד עבור ילדים ולצידם לאנשים נוספים השוהים ומבקרים במקום. אחד המוצרים הללו הינו פסי אזהרה במדרגות, המכונים גם פסי נגישות למדרגות.

מהם פסי נגישות למדרגות?

פסי אזהרה במדרגות משרתים שתי תכליות במוצר אחד. ראשית, במידה ומדובר בפס בעל צבע בולט לעין, למשל צבע צהוב זוהר, הרי שתפקידם הוא להזהיר מפני תחילתן של המדרגות על מנת שיהיה ניתן להבחין בהם מבעוד מועד. כמו כן, ניתן להדביק את הפס על קצות המדרגות כולן או חלקן על מנת לסמן את הקצוות. התכלית השנייה היא להפוך את המדרגות עצמן לבטוחות יותר על מנת למנוע החלקה. אכן, מדובר בגלילים של סרט אשר בחלקו התחתון דבק חזק מאוד הנותר לאורך זמן ממושך, ואילו החלק העליון עשוי מחומר המייצר חיכוך מול הרגל או הנעל, ובכך מונע החלקה על המדרגות. יש לציין כי החומר ממנו עשויים פסי נגישות למדרגות הינו חזק ועמיד בפני דריכות, מה שמאפשר את שירות תכליתו לאורך תקופה ארוכה. כמו כן, הפסים מגיעים בגלילים, לרוב של 2.5 מטרים, כך שניתן לשמור את העודף ולהחליף את פסי הנגישות כאשר עולה הצורך.

מי זקוק לפסי נגישות במדרגות?

פסי נגישות למדרגות משמשים למעשה בקשת רחבה של מבנים ציבוריים, כמו גם בבתים פרטיים. יש לציין כי בבית פרטי וכן במקומות רבים נוספים, אין הכרח ליישם פסי אזהרה בעלי צבע בולט אם הדבר איננו נחוץ ועלול לפגום באסתטיקה של המקום. ישנם פסים שקופים שאינם בולטים לעין ועדיין משמשים לתכלית של מניעת החלקה. אם כן, בבתים פרטיים שיש בהם מדרגות משמשים פסים אלו בעיקר למניעת החלקה ונפילה של ילדים, המתרוצצים מבלי לשים לב או לזכור שהם מתקרבים למדרגות, וממילא פחות שולטים בירידה בהן. כמו כן, הפסים תורמים לבטיחות הירידה במדרגות של קשישים, כמו סבא וסבתא, ושל אנשים שמסיבה זו או אחרת סובלים ממוגבלות פיזית – למשל עיוורים ונכים.

לעומת זאת, במוסדות ובתי עסק ישנה חובת נגישות, שמשמעה כי יש להנגיש את המקום מכל היבטיו על מנת שיוכל לספק את השירות לכולם באופן בטוח ועצמאי – כולל לבעלי מוגבלויות. עבור כל הגדרה של עסק או מוסד המספק שירות יש הנחיות שונות באשר לחובת הנגישות, ומכאן שישנם מוצרים ספציפיים הנדרשים למען מטרה זו. אחד המוצרים הללו הוא כאמור פסי אזהרה במדרגות, אותם ניתן למצוא למשל בגני ילדים ובתי ספר, במרכזי קניות, במשרדי ממשלה ובקשת רחבה של עסקים, חברות וארגונים המספקים שירות לציבור, ו/או מעסיקים עובדים בעלי מוגבלויות. יש לציין כי חברתנו מציעה מחירים אטרקטיביים במיוחד עבור הזמנות של מספר גלילי אזהרה למדרגות.

לפרטים נוספים אודות פסי נגישות למדרגות, לקבלת הכוונה מקצועית בנושא, להזמנת מוצרים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, פנו אל חברת "מה שבטוח" – פתרונות לסביבה בטוחה – בטלפון 052-3301845.